Plan digital batek emaitzak antolatu, neurtu eta bermatzen ditu. Etekina atera zure ahaleginei
13 13Europe/Madrid Abendua 13Europe/Madrid 2022 / 09:30 - 13:30
-
Planifikatu zure online marketin-estrategia: ikuspegia, publikoa, helburuak, kanalak, inbertsioa, lan-ildoak. Egin Plan Digital bat kanal digitaletan emaitzarik onenak emango dizkizuten ekintzak ebaluatzeko, eta saihestu “bururik gabeko oilasko” gisa egotea.
Zure negozioaren egoera digitala ezagutzeko eta online difusio, erakarpen, bihurketa, salmenta eta leialtzearen emaitzak lortzeko landu beharreko alderdiak ezagutzeko eta elkarrekin Zure Plan Digitala definitzeko tailer praktikoa.
Helburua
Marketin Digitalean landu beharreko ildoak ulertzea eta zehaztea; ez du guztiak balio, ezta gauza bera guztientzat balio ere; enpresa, proiektu eta egoera bakoitzerako onena ezagutzea eta zehaztea.
Nori zuzendua
Marketinaren eta salmentaren arloko langileak, zuzendaritzako kideak, enpresaburuak.
Programa
- Sarrera
- Egoeraren analisia: barnekoa eta kanpokoa
- Lehia eta Benchmarking-a
- Helburuak, estrategia eta taktikak
- Keyword Research: posizionamendua, branding eta sareko presentzia
- Web-gunearen analisia: intereseko alderdiak
- Social Media eta eduki-plana
- Neurketa eta kontrola. Erabakiak hartzea