Ekitaldiak kargatzen
ekitaldia hau amaitu da.

Eraldaketa digitalak erritmo esponentzialean hazten jarraitzen du. Online marketinak, sare sozialek eta bilatzaileek enpresentzako eta antolakundeetarako aukera-sorta zabala ireki dute, baina baita galdera anitz ere. Adierazle garrantzitsuenetako bat Google eta iragarle eta agentziei eskaintzen dizkien aukera handiak dira.

Ikastaro honetan Google Ads-i buruzko zalantza guztiak argituko ditugu eta bilatzailean kanpaina bat abian jartzeko orduan zer urrats egoki eman erakutsiko dizuegu, 2022an aplikatu berri diren eguneratzeetan oinarrituta.

Nori zuzendua

Erakundetan Google Ads kanpainak nola erabili eta ezarri ikasi nahi dituzten profesionalei.

Helburuak

Ikastaro honek ondoko helburua du: Google Ads kanpaina bat ezarri eta garatzeak zer abantaila dituen jakinaraztea, Google Ads Esperientzia berrian SEM estrategia garrantzitsua dela aintzat hartuta.

Ikastaro honetan ondokoa ikasiko duzu:

  • Google Ads Esperientzia berrian SEM (Search Engine Marketing) estrategia bat garatzen.
  • Antolakunde guztietan Google Ads-ek zer aukera dituen ezagutzen, berriztatze ondoren.
  • Bilaketa sareetan eta Google display-en iragarki babestuen kanpaina modu eraginkorrean kudeatzen, azken aldaketen ondoren.
  • Klik-engatik ordainketa kanpainen emaitzak neurtzen eta testatzen.

 

Edukia

  • Nola hasi Google Ads-ekin
  • Publizitate-kontua konfiguratzea
  • Bilaketa sareak, display, Discovery eta errendimendu handiena
  • Google Ads kanpaina bat planifikatzea:
    • Hitz gakoak aztertzea
    • Audientziak eta datu-segmentuak
  • Helburuak, segmentazioa eta aurrekontuak definitzea
    • Kontu baten oinarrizko antolaketa
    • Eskaintzak eta aurrekontuak (smart bidding)
    • Bihurketa motak
  • Kanpainen egitura eta diseinua
  • Google Ads-en kanpaina bat sortu eta zabaltzea
  • Iragarki eraginkorrak eta baliabideak
  • Google Ads-en Remarketina
  • YouTube Ads
  • Google Ads kanpaina bat optimizatzea:
    • Kontua monitorizatzea
  • Google Ads-en interpretazioa eta reportinga

 

Izena emateko

Lekua gordetzen baduzu, mezu elektroniko bat jasoko duzu prozesua egiteko zenbait argibiderekin. Izena emateko prozesua ez da burutuko ordainketa egin arte.

EDko ekimenak ezeztatzeko, dirua itzultzeko eta izena eman duen pertsona ordezkatzeko politikak.

Xehetasunak

Data:
Urtarrila 31
Ordua:
09:00 - 14:00
Ekitaldi Category:
Webgunea:
https://enpresadigitala.spri.eus/eu/google-ads-bezero-eta-salmenta-gehiago-lortu/

Egoitza

BIC Araba

Antolatzaile

Araba Enpresa Digitala