Views Navigation

Event Views Navigation

Today

Zure startuparen finantza-kontrola izateko gakoak

Urtarrilak 23, asteartea. 9: 30etik 13: 30era 1. SAIOA: PRICING Bezero batek zenbat ordainduko duen zure produktu/zerbitzuagatik 3 Pricing teknikak Nire emaitza, nire ustiapen-kontua, interpretatzea eta simulatzea. Gutxieneko atalaseak eta ratio interesgarriak. Aholkularitzaren erantzukizuna Urtarrilak 30, asteartea. 9: 30etik 13: 30era 2. SAIOA: DIRUZAINTZA 5 Diruzaintza kontrolatzeko gakoak Plangintza. Nola egin aurrekontua. Gure diruzaintza-koadroa sortzen dugu Finantzaketarako irtenbideak eta alternatibak Erantzukizuna enpresan. Balantze-ratioak. Otsailak 2, ostirala. 9: 30etik 13: 30era 3. SESOIA: NIRE KONTUEN FINANTZA [...]

Zure startuparen finantza-kontrola izateko gakoak

Urtarrilak 23, asteartea. 9: 30etik 13: 30era 1. SAIOA: PRICING Bezero batek zenbat ordainduko duen zure produktu/zerbitzuagatik 3 Pricing teknikak Nire emaitza, nire ustiapen-kontua, interpretatzea eta simulatzea. Gutxieneko atalaseak eta ratio interesgarriak. Aholkularitzaren erantzukizuna Urtarrilak 30, asteartea. 9: 30etik 13: 30era 2. SAIOA: DIRUZAINTZA 5 Diruzaintza kontrolatzeko gakoak Plangintza. Nola egin aurrekontua. Gure diruzaintza-koadroa sortzen dugu Finantzaketarako irtenbideak eta alternatibak Erantzukizuna enpresan. Balantze-ratioak. Otsailak 2, ostirala. 9: 30etik 13: 30era 3. SESOIA: NIRE KONTUEN FINANTZA [...]

Zure startuparen finantza-kontrola izateko gakoak

Urtarrilak 23, asteartea. 9: 30etik 13: 30era 1. SAIOA: PRICING Bezero batek zenbat ordainduko duen zure produktu/zerbitzuagatik 3 Pricing teknikak Nire emaitza, nire ustiapen-kontua, interpretatzea eta simulatzea. Gutxieneko atalaseak eta ratio interesgarriak. Aholkularitzaren erantzukizuna Urtarrilak 30, asteartea. 9: 30etik 13: 30era 2. SAIOA: DIRUZAINTZA 5 Diruzaintza kontrolatzeko gakoak Plangintza. Nola egin aurrekontua. Gure diruzaintza-koadroa sortzen dugu Finantzaketarako irtenbideak eta alternatibak Erantzukizuna enpresan. Balantze-ratioak. Otsailak 2, ostirala. 9: 30etik 13: 30era 3. SESOIA: NIRE KONTUEN FINANTZA [...]

INIZIA Prestakuntza | Marketin Digitalari buruzko jaurdunaldia: zer jakin behar dut eta nola aplika dezaket

Seminario 1, Centro de investigacion Lascaray Avenida Miguel de Unamuno, 3, Vitoria-Gasteiz, Álava

Programa 1. Sarrera • Marketin digitalerako sarrera: tresnak eta funtzionaltasunak. • Xede-publikoa definitzearen garrantzia. • Estrategiaren eta helburuen definizioa. • Plan egokia definitzea. 2. Sare sozialak • Sare sozialetarako sarrera: zer diren, motak eta funtzionaltasunak. • Kanalen arteko aldeak. • Zein sare sozialek lagun diezadake gehien nire negozioa eta xede-publikoa kontuan hartuta? • Social Ads: sare sozialetan inbertitzea. • Jarraitzaileak: elkarrizketaren garrantzia eta jarraitzaileekiko interakzioa. • Nola eta noiz argitaratzea da onena? • Nire kanalen diseinua: deskribapena, irudi nagusia eta estaldura- eta feed-irudia (Canva). 3. Webgunea negozio-kanal gisa • Webgunea, negozio-kanal nagusi gisa: webgune bat izateko beharra, errendimendu alturako gakoak, domeinu-izen on bat aukeratzea. • CMS (Content Manager System) bidez webguneak sortzea. • Diseinu egokirako gakoak (responsive). • Erabilgarritasuna 4. Komunikazio-plana, marketin-planerako oinarri gisa. Zer kontatu nahi diot nire komunitateari? • Mezu gakoak eta balio-historia definitzea. • Storytelling. • Stakeholder-en mapa. • Planaren definizioa. 5. Neurtu eta irabaziko duzu. • Oinarrizko kontzeptuak. • Neurtzeko tresnak. 6. Joerak sare sozialetan 2024 Hizlariak: somosCINC, Renny Núñez eta Dorleta Cordero

Taller AED | Conseguir más ventas y clientes con Google Ads (actualizado)

BIC Araba

La revolución digital sigue creciendo a un ritmo exponencial. El marketing online, las redes sociales y los buscadores abren un amplio abanico de opciones a empresas y organizaciones, pero también muchos interrogantes. Uno de los máximos exponentes es Google y todas las posibilidades que ofrece a anunciantes y agencias. En este curso resolveremos todas las dudas relacionadas con Google Ads y plantearemos los pasos adecuados a la hora de poner en marcha una campaña en el buscador a partir de las recientes actualizaciones aplicadas en 2023. Dirigido a Profesionales de cualquier sector que quieran aprender a utilizar e implantar campañas de Google Ads en sus organizaciones. Objetivos El objetivo de este taller es transmitir las ventajas de implantar y desarrollar una campaña de Google Ads en las organizaciones, partiendo de la base de la importancia de una estrategia SEM en la nueva Experiencia de Google Ads. En este taller aprenderá a: - Desarrollar e implantar una estrategia SEM (Search Engine Marketing) en la nueva Experiencia de Google Ads. - Conocer las posibilidades que ofrece Google Ads para todas las organizaciones tras su renovación. - Gestionar con eficacia una campaña de anuncios patrocinados en las redes de búsqueda y display de Google tras los últimos cambios. - Aprender a medir y testar los resultados en las campañas de pago por clic. Contenido - Cómo empezar con Google Ads - Configuración de la cuenta publicitaria - Redes de búsqueda, display, discovery y máximo rendimiento - Planificación de una campaña de Google Ads - Investigación de palabras clave - Audiencias y segmentos de datos - Definición de objetivos, segmentación y presupuestos - Organización básica de una cuenta - Pujas y presupuestos (smart bidding) - Tipos de conversiones - Estructura y diseño de campañas - Creación y lanzamiento de una campaña en Google Ads - Anuncios eficaces y recursos - Remarketing en Google Ads - YouTube Google Ads - Optimización de una campaña de Google Ads - Monitorización de la cuenta - Interpretación y reporting de Google Ads

50€

Google Ads bezero eta salmenta gehiago lortu (eguneratua)

BIC Araba

Google Ads bezero eta salmenta gehiago lortu (eguneratua) Eraldaketa digitalak erritmo esponentzialean hazten jarraitzen du. Online marketinak, sare sozialek eta bilatzaileek enpresentzako eta antolakundeetarako aukera-sorta zabala ireki dute, baina baita galdera anitz ere. Adierazle garrantzitsuenetako bat Google eta iragarle eta agentziei eskaintzen dizkien aukera handiak dira. Ikastaro honetan Google Ads-i buruzko zalantza guztiak argituko ditugu eta bilatzailean kanpaina bat abian jartzeko orduan zer urrats egoki eman erakutsiko dizuegu, 2023an aplikatu berri diren eguneratzeetan oinarrituta. Nori zuzendua Erakundetan Google Ads kanpainak nola erabili eta ezarri ikasi nahi dituzten profesionalei. Helburuak Ikastaro honek ondoko helburua du: Google Ads kanpaina bat ezarri eta garatzeak zer abantaila dituen jakinaraztea, Google Ads Esperientzia berrian SEM estrategia garrantzitsua dela aintzat hartuta. Ikastaro honetan ondokoa ikasiko duzu: Google Ads Esperientzia berrian SEM (Search Engine Marketing) estrategia bat garatzen. Antolakunde guztietan Google Ads-ek zer aukera dituen ezagutzen, berriztatze ondoren. Bilaketa sareetan eta Google display-en iragarki babestuen kanpaina modu eraginkorrean kudeatzen, azken aldaketen ondoren. Klik-engatik ordainketa kanpainen emaitzak neurtzen eta testatzen. Edukia Nola hasi Google Ads-ekin Publizitate-kontua konfiguratzea Bilaketa sareak, display, Discovery eta errendimendu handiena Google Ads kanpaina bat planifikatzea: Hitz gakoak aztertzea Audientziak eta datu-segmentuak Helburuak, segmentazioa eta aurrekontuak definitzea Kontu baten oinarrizko antolaketa Eskaintzak eta aurrekontuak (smart bidding) Bihurketa motak Kanpainen egitura eta diseinua Google Ads-en kanpaina bat sortu eta zabaltzea Iragarki eraginkorrak eta baliabideak Google Ads-en Remarketina YouTube Ads Google Ads kanpaina bat optimizatzea: Kontua monitorizatzea Google Ads-en interpretazioa eta reportinga

50€

Taller AED | Conseguir más ventas y clientes con Google Ads (actualizado)

BIC Araba

La revolución digital sigue creciendo a un ritmo exponencial. El marketing online, las redes sociales y los buscadores abren un amplio abanico de opciones a empresas y organizaciones, pero también muchos interrogantes. Uno de los máximos exponentes es Google y todas las posibilidades que ofrece a anunciantes y agencias. En este curso resolveremos todas las dudas relacionadas con Google Ads y plantearemos los pasos adecuados a la hora de poner en marcha una campaña en el buscador a partir de las recientes actualizaciones aplicadas en 2023. Dirigido a Profesionales de cualquier sector que quieran aprender a utilizar e implantar campañas de Google Ads en sus organizaciones. Objetivos El objetivo de este taller es transmitir las ventajas de implantar y desarrollar una campaña de Google Ads en las organizaciones, partiendo de la base de la importancia de una estrategia SEM en la nueva Experiencia de Google Ads. En este taller aprenderá a: - Desarrollar e implantar una estrategia SEM (Search Engine Marketing) en la nueva Experiencia de Google Ads. - Conocer las posibilidades que ofrece Google Ads para todas las organizaciones tras su renovación. - Gestionar con eficacia una campaña de anuncios patrocinados en las redes de búsqueda y display de Google tras los últimos cambios. - Aprender a medir y testar los resultados en las campañas de pago por clic. Contenido - Cómo empezar con Google Ads - Configuración de la cuenta publicitaria - Redes de búsqueda, display, discovery y máximo rendimiento - Planificación de una campaña de Google Ads - Investigación de palabras clave - Audiencias y segmentos de datos - Definición de objetivos, segmentación y presupuestos - Organización básica de una cuenta - Pujas y presupuestos (smart bidding) - Tipos de conversiones - Estructura y diseño de campañas - Creación y lanzamiento de una campaña en Google Ads - Anuncios eficaces y recursos - Remarketing en Google Ads - YouTube Google Ads - Optimización de una campaña de Google Ads - Monitorización de la cuenta - Interpretación y reporting de Google Ads

50€

Google Ads bezero eta salmenta gehiago lortu (eguneratua)

BIC Araba

Google Ads bezero eta salmenta gehiago lortu (eguneratua) Eraldaketa digitalak erritmo esponentzialean hazten jarraitzen du. Online marketinak, sare sozialek eta bilatzaileek enpresentzako eta antolakundeetarako aukera-sorta zabala ireki dute, baina baita galdera anitz ere. Adierazle garrantzitsuenetako bat Google eta iragarle eta agentziei eskaintzen dizkien aukera handiak dira. Ikastaro honetan Google Ads-i buruzko zalantza guztiak argituko ditugu eta bilatzailean kanpaina bat abian jartzeko orduan zer urrats egoki eman erakutsiko dizuegu, 2023an aplikatu berri diren eguneratzeetan oinarrituta. Nori zuzendua Erakundetan Google Ads kanpainak nola erabili eta ezarri ikasi nahi dituzten profesionalei. Helburuak Ikastaro honek ondoko helburua du: Google Ads kanpaina bat ezarri eta garatzeak zer abantaila dituen jakinaraztea, Google Ads Esperientzia berrian SEM estrategia garrantzitsua dela aintzat hartuta. Ikastaro honetan ondokoa ikasiko duzu: Google Ads Esperientzia berrian SEM (Search Engine Marketing) estrategia bat garatzen. Antolakunde guztietan Google Ads-ek zer aukera dituen ezagutzen, berriztatze ondoren. Bilaketa sareetan eta Google display-en iragarki babestuen kanpaina modu eraginkorrean kudeatzen, azken aldaketen ondoren. Klik-engatik ordainketa kanpainen emaitzak neurtzen eta testatzen. Edukia Nola hasi Google Ads-ekin Publizitate-kontua konfiguratzea Bilaketa sareak, display, Discovery eta errendimendu handiena Google Ads kanpaina bat planifikatzea: Hitz gakoak aztertzea Audientziak eta datu-segmentuak Helburuak, segmentazioa eta aurrekontuak definitzea Kontu baten oinarrizko antolaketa Eskaintzak eta aurrekontuak (smart bidding) Bihurketa motak Kanpainen egitura eta diseinua Google Ads-en kanpaina bat sortu eta zabaltzea Iragarki eraginkorrak eta baliabideak Google Ads-en Remarketina YouTube Ads Google Ads kanpaina bat optimizatzea: Kontua monitorizatzea Google Ads-en interpretazioa eta reportinga

50€

#PintxoBIC

Datorren martxoaren 15ean, 13: 00etatik 15: 00etara, gure eraikineko bigarren solairuko networking-terrazan elkartuko gara BIC Araba ekosistemaren konpainiaz eta berrikuntzez gozatzeko (enpresak, proiektuak eta lagunak) eta, nola ez, giro lasaian pintxoak jateko. Beti bezala, gonbidatuta zaudete eta, ondo kalkulatzeko, mesedez, aldez aurretik izena eman dezazuela eskatzen dizuegu. Horretarako, idatzi helbide elektroniko honetara: amaia@bicaraba.eus Aurreko #pintxoBIC-etan bezala, Parkeko lankideen (eskerrik asko!) eskutik goaz, Parkeko enpresa garrantzitsuak gonbidatuz, zuzenean konta diezaguten nortzuk diren, zer egiten duten eta, kasu [...]

#BICkorrika

Datorren martxoaren 18an pasatuko da KORRIKA Gasteiztik, eta BIC Arabak eta Euskadiko Parke Teknologikoak ibilbidearen kilometro bat hartu dugu. Hain zuzen ere 1015A kilometroa,  Abetxuku kalea/A-3601, arratsaldeko 19:30tan. Zuek zarete BIC Arabako parte garrantzitsuena eta horregatik gonbidatu nahi zaituztegu gurekin korrika egitera. Ez zaitezke ikaratu, kilometro bakarra baino ez bait da! Beraz, parte hartu nahi izanez gero, bidali iezaiozue, mesedez, e-mail bat Amaiari (amaia@bicaraba.eus) bertan parte hartuko duzuela baieztatzeko, gu antolatzeko eta elkarrekin lekukoa hartzera ateratzeko. BIC Arabako kamisetak prestatzen [...]

DayOne Innovation Summit Euskal Herria

Parque Tecnologico de Alava - Edificio Central

DayOne Innovation Summits ekitaldian, lurralde bakoitzeko EmprendeXXI Sariaren epaimahaia eta banaketa-ekitaldia egingo dira. Guztira, 18 ekitaldi izango dira Espainian eta Portugaleten (2). Erronken Azken Fasean, erronken irabazleak hautatuko dira (El Planeta del Mañana, El Bienestar del Mañana, El Talento del Mañana, Las Ciudades del Mañana, La Economía del Mañana, El Disfrutar del Mañana) eta Accésits (Sostenibilidad y Deeptech). Ekitaldi bakoitzean CaixaBankeko, Enisako eta lurralde bakoitzeko erakunde laguntzaileetako ordezkariak izango ditugu. Gainera, bertaratzen direnek edukizko [...]

INIZIA Jaurdunaldia: Marka pertsonal eta enpresarialaren garapena, sare sozialetan edukiak sortuz

UPV | EHU Inizia

Deskribapena Formakuntzak sare sozialen ikuspegi globala emango du, eta edukia sortzeari esker zure marka pertsonalean edo enpresan izan dezaketen eraginaren berri emango du. Arreta berezia jarriko da YouTube, Twitch, Podcast edo RRSS eduki bertikala bezalako plataformei, hala nola Instagram edo Tik Tok. Lau orduetan, edukia sortzeko egungo joeretan oinarritutako ikuspegi teorikoa erakutsiko da, baita karga praktiko handia ere, hasieratik marka pertsonalak garatzeko eta edukia sortzeko baliabide baliagarriak eta aplikagarriak erakusteko. Programa Lan-merkatuaren egungo egoera, [...]