Prestakuntza hau ekintzaileei eta Generatiboa den Adimen Artifizialeko (IAA) tresnak erabiliz beren produktuen salmentan hasi nahi duten startup-ei zuzenduta dago. Bereziki egokia da negozioaren hasierako faseetan daudenentzat eta bezero potentzialengana iristeko prospekzio-estrategia eraginkorrak garatu nahi dituztenentzat. Parte-hartzaileek ikasiko dute nola pertsonalizatu beren interakzioak eta LinkedInen errepikakorrak diren zereginak automatizatu, denbora eta baliabideak ahalik eta gehien optimizatuz salmentak ixteari eta enpresa hazteari arreta jartzeko.
Ekintzaileei eta startup-taldeei bereziki diseinatutako tailer intentsiboa da, adimen artifizialaren edo LinkedInen oinarrizko ezagutzak behar dituztenentzat. Parte-hartzaileek deskubrituko dute nola txertatu tresna horiek beren salmenta-estrategietan, leadak modu eraginkorrean sortzeko eta prospektiboak bezero bihurtzeko. Parte-hartzaile bakoitzak bere prospekzio-mini-sistema prestatuta aterako da.
1. modulua: B2B salmentetako prospekzio berria
-
Prospekzio komertzialaren bilakaera laburra: telefono hotzetik smart prospecting-era
-
Zer aldatu da? Industria-erosle berria eta bere erabaki-prozesua
-
Nola eraiki prospekzio digital egituratu eta errepikakor baten estrategia
2. modulua: LinkedIn radar komertzial gisa
-
Zure profila balioa transmititzeko optimizatzea (salmenta egiten ari zaren itxura eman gabe)
-
Lead aurreratuen bilaketa: iragazkiak, enpresa helburuak eta funtsezko postuak erabiliz
-
Mezu natural eta eraginkorrekin konektatzeko estrategiak
-
Oinarrizko automatizazioa: LinkedInen marra gorriak zeharkatu gabe laguntzen dizuten tresnak
3. modulua: Adimen Artifiziala prospektatzeko hobeto (giza ukitua galdu gabe)
-
Nola erabili ChatGPT edo Copilot honetarako:
▸ Sektore giltzarrietako enpresa helburuak identifikatzea
▸ Bezero motaren arabera mezu pertsonalizatuak idaztea
▸ Agintea sortzeko argitalpenak edo edukiak prestatzea -
Zure bilaketa eta kontaktuetan erabiltzeko prest dauden prompt-ak
4. modulua: Diseinatu zure prospekzio mini-sistema
-
Prospekzio-fluxua 3 pausotan antolatzeko txantiloia: kontaktua, jarraipena eta edukia
-
Aurreko guztia lotzea eguneroko 30 minutu baino gehiago kenduko ez dizun asteko errutina batean
-
Industria-sektorerako egokitutako kasu errealak eta adibideak
2. Tailer praktikoa: Bezeroak bilatzea IAA erabiliz
HIZLARIA
Iker Vélez de Mendizabal
Salmenta-aholkularia || Auditor komertziala || Salmenta-talde eta liderrentzako prestakuntza-emailea || Mentorea
20 urte baino gehiagoko esperientzia du B2B salmenta teknikoetan (salmenta kontsultatiboa), talde-lidergoan eta salmenta, negoziazio eta lidergo prestakuntzan. Gaur egun Salmenta-aholkulari, Auditor komertzial, Salmenta-talde eta liderrentzako prestakuntza-emaile eta Saltzaileen mentore gisa dihardu. Salmenta, teknika eta bezero-arreta taldeak trebatuta, talde horien emaitzak nabarmen hobetzea lortu du. PYMEs zein multinazionaletan lan eginda, bakoitzaren beharretara egokitzen da bere prestakuntzetan.







