Marketin digitalak eskaintzen dizkigun tresnen erabilerari esker, bezeroek bihurketa-inbutuaren fase desberdinetan duten portaera ezagutu dezakegu, eta gure ekintzak horietara egokitu. Ikasleei beharrezko tresnak eta ezagutzak emanez, hala nola Googleren Partners, beren negozio-ideia baliozkotu ahal izateko, bai eta KPIS objektiboen ikuspegi eta estimazio argiak, ekintzen kostuak, estimatutako ROIS, bezeroen eskuratze-kostua eta abar eskainiz ere, beren negozio-ideiaren ikuspegi estrategikoagoa eta argiagoa izango dute.
Programa
- Datuen garrantzia negozio-aukerak atzemateko eta publizitate-estrategiak egokitzeko:
- Datu bat zer den eta datuaren interpretazioa zer den hausnartzea.
- Metrika garrantzitsuenen definizioa eta identifikazioa
- Datu zentralizatuen panelak erabiltzea.
- Leaden identifikazioa eta azterketa.
- Datuetan oinarritutako estrategiak sortzea. Adibide praktikoak
- Praktika: metrikak behar bezala ezartzea eta informazio-panel fidagarriak sortzea zure publizitate-ekintzetarako. Benetako bezero batean oinarritutako ariketa. Erabilera GA4, LockerStudio, Fastbase, Google Ads.
- Eskaerak eta galderak
Hizlariak
Iván Fernández de Leceta (kaibot)