Ekitaldiak kargatzen

Turismo sektoreko negozio baten jabe edo kudeatzailea bazara eta zure negozioa sustatzeko modu berriak bilatu nahi badituzu

marketin digitaleko ekintzen bidez, Spri-k eta Basquetur-ek antolatutako eguneko tailer trinko honetan parte hartzera gonbidatzen zaitugu.

 

Tailerrean zehar:

  • Zure marketin digitaleko akzio planean hobetzeko arloak identifikatu, zure webgunearen SEOa, edukiak eta erabilgarritasuna hasiera puntutzat hartuz
  • Sare sozialetan, posta elektronikoetan edo publizitatean egindako ekintzen errentagarritasuna neurtzen ikasi
  • Eta aditu batek zure orriaren auditoria txiki bat egiteko aukera hobekuntza puntuak modu pertsonalean identifikatu ditzazun

Nori zuzendua:

Turismo negozioa duen jabe, kudeatzaile edota arduradunei zuzenduta. Baita turismo sektoreko negozioei laguntzen aritzen diren komunikazio edo marketing agentziei.

Programa

9:00-11:00 Ongi etorri. Enpresa-helburuak. Buyer persona. Ikusgarritasuna. SEOa
turismo sektorean.
11:00-11:15 Kafe-atsedenaldia
11:15etik 14:00etara Sare Sozialetarako Estrategia turismo sektoreari bideratuta
14:00-15:30 Bazkaria (barne)
15: 30-17: 00 Nola neurtu nire marketin-ekintzen arrakasta eta errentagarritasuna.
17:00-18:00 Parte-hartzaileen webguneen azterketa pertsonalizatua. Amaiera

Egoitza

Parador de Argomaniz
Dirección: Ctra. N--1, km 363, 01192 Argómaniz, Álava
Argómaniz, Álava España

Antolatzaile

Araba Enpresa Digitala