Matxoa 8, 2013

Merkagune Gasteizen aurkeztua izan zen pasaden martxoaren 2an.

Merkagune kalera atera eta zuzenean jendartean murgilduko da bere aurkezpen kanpaina Euskadiko hiri eta herri ezberdinetan eginez. “Gure helburua kontsumitzaileen aurrean buruz buru aurkeztea da. Interneteko enpresa izan arren, ez gara hodei-sarean bizieta kalea ongi ezagutu nahi dugu” dio Arturo Tiradorrek, proiektuaren sustatzaileak.Merkagune toki-merkatuen sarea da. Euskadiko online salmenta plataforma; saltzaile eta erosleen arteko topalekua; enpresa txikiei Interneten salmenta errazteko proiektu berritzailea. Merkataritza elektronikoa zuzenean betiko saltokien ateetara darama Merkagunek.

Web berri eta iPhone eta Androiderako App baten aurkezpenarekin egiten du bat kanpainaren hasierak; horien bidez mota guztietako produktu eta zerbitzuen bilaketa gauzatu ahal izango da Euskadiko edozein herritan, ondoren produktu/zerbitzua saltokian bertan jasotzeko filosofia honen baitan, “izpiritu alaiz eta jai giroan” trikimako batek lagunduta, MERKAGUNE osatzen duten 40 lagunek 100.000 gonbidapen banatuko dituzte martxoan zehar www.merkagune.com gunean erregistratu eta opari bat zein 100 sariren zozketarako txartela banatzeko.

Pasaden larunbatean, martxoak 2, Gasteizen egon ziren, Donostian martxoaren 9an egongo dira eta Bilbon 16an.

Merkagune es una Red de Mercados Locales. Es la plataforma de ventas online en Euskadi; un lugar de encuentro entre compradores y vendedores; un proyecto innovador que nace con el objetivo de colaborar con las pequeñas empresas para facilitarles la venta en Internet. Merkagune lleva el comercio electrónico directamente a las puertas del comercio tradicional.

Con esta filosofía, un total de 40 personas del equipo de Merkagune, acompañados de un zancudo, con el que pretenden transmitir un “espíritu optimista y festivo”, están repartiendo durante el mes de marzo 100.000 invitaciones para registrarse en www.merkagune.com y obtener un regalo, además de una participación en un sorteo de 100 premios.

El comienzo de la campaña coincide con la presentación de una nueva Web y una App para iPhone y Android orientadas a facilitar la búsqueda de todo tipo de productos y servicios con descuento en cualquier localidad de Euskadi y su posterior adquisición en el establecimiento.

El pasado sábado, 2 de marzo, estuvieron en Vitoria-Gasteiz y tienen programado estar en Donostia – San Sebastián el 9 de marzo y en Bilbao el 16 del mismo mes.

PARTEKATU